The customer, for any clarification and / or communication, can contact by phone ( 0173.612159 ) or by e-mail ( info@rossinicaffe.it ) the offices of Rossini Srl Monday to Friday from 08:30 to 12:00 a.m. and from 2:30 to 5:30. p.m.

Payment is accepted only through the systems listed below: Credit card (American Express, Visa or Mastercard) through the ShopifyPayment or PayPal payment platform.

PayPal: online payment system that allows any company or consumer who has an email address to send and receive payments, after registration. Payment is made through the PayPal payment platform.

Bank transfer: your order will be sent as soon as the bank confirms the payment. We remind you that the reason must contain the code of the order number you placed.
Le spedizioni e consegne dei prodotti possono essere effettuate esclusivamente sui territori della Repubblica Italiana, S. Marino e Città del Vaticano.
Le spese di spedizione sono a carico dell’acquirente/destinatario dei prodotti.
Il costo di spedizione è di € 9,00. La spedizione è gratuita per ordini superiori ad € 70,00 o per l’acquisto, nell’ apposita sezione, di uno dei “Box” prodotti.
Tutte le nostre spedizioni sono affidate ai servizi di corrieri privati o a Poste Italiane Spa.
Le consegne saranno effettuate entro 3/6 giorni lavorativi dalla data di avvenuta spedizione.
Il recesso è efficace soltanto se è esercitato entro e non oltre 14 giorni decorrenti dalla data di consegna dei prodotti; il Consumatore curerà la restituzione dei prodotti presso la predetta sede della Rossini S.r.l. entro e non oltre i successivi 15 giorni.